سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 7070

  بازدید امروز : 5

  بازدید دیروز : 2

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

ثبت رایگان دامنه.com ثبت رایگان دامنه با پسوند .com
 

لینک دوستان

لوگوی وبلاگ

Image and video hosting by TinyPica>

 

درباره خودم


در این وبلاگ به همه خواسته های شما دوستان پاسخ داده خواهد شد.

 

لینک به لوگوی من


 

بایگانی

بهار 1387

 

اشتراک

 

 

زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]

اخبار فارسی

نویسنده:::: جمعه 87/2/6::: ساعت 9:42 صبح

دولت به استان های خسارت دیده از خشکسالی کمک می کند

وزارت جهاد کشاورزی"، از اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار به استان های خسارت دیده از خشکسالی کنونی، خبر داد.

به گزارش شبکه خبر، مسئول ستاد خشکسالی جهاد کشاورزی گفت: تاکنون 14 استان کشور، به عنوان استان های دچار خشکسالی و سه استان نیز مشمول توزیع علوفه دام، شناسایی شده اند. 
سجادی تصریح کرد: توزیع علوفه، خرید دام از دامداران و خرید تانکر برای آبرسانی به این استان ها و مناطق عشایرنشین، از اولویت های مصرف اعتبار مالی اختصاص یافته است. 
مسئول ستاد خشکسالی جهاد کشاورزی، همچنین از تنظیم لایحه دو هزار میلیارد تومانی دولت برای جبران خسارت سرمازدگی و خشکسالی خبر داد و افزود: این لایحه با قید دو فوریت، تقدیم مجلس می شود.
 
هزاران فیلم غیرمجاز در همدان و گیلان کشف شد
بیش از 55 هزار فیلم کپی غیر مجاز و غیر اخلاقی در استان های همدان و گیلان کشف و ضبط شد.
به گزارش شبکه خبر، تیم بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در چند عملیات جداگانه، بیش از 9 هزار فیلم کپی غیر مجاز و بیش از 15 هزار فیلم غیر اخلاقی را کشف و ضبط کرد.
روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با محصولات غیر مجاز سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: در عملیات انجام شده در استان گیلان، بیست واحد صنفی متخلف پلمپ و به 346 واحد صنفی عرضه کننده محصولات سینمایی و سمعی و بصری غیر مجاز، اخطار ابلاغ شد.
396 واحد صنفی عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 49 واحد بدون مجوز در استان گیلان فعالیت دارند.
همچنین با اجرای مرحله چهارم جمع آوری محصولات غیر مجاز سمعی و بصری در استان همدان، حدود 26 هزار فیلم کپی غیر مجاز و بیش از چهار هزار فیلم غیر اخلاقی کشف شد. 
در این اقدام که با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت اخلاقی و تیم بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان انجام گرفت، 10 فروشگاه عرضه کننده محصولات غیر مجاز سمعی و بصری پلمپ و به 38 واحد متخلف اخطار داده شد.
148 فروشگاه عرضه کننده محصولات سمعی و بصری با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 69 فروشگاه بدون مجوز در استان همدان فعالیت دارند.
 
مشروبات الکلی دشمن اقتصاد انگلیس
شرکت های انگلیسی مشروبات الکلی را دشمن شماره یک کارکنان و اقتصاد خود معرفی کردند.
به گزارش شبکه خبر به نقل از سی ان ان، فرهنگ غلط مصرف نوشیدنی های الکلی به ویژه در تعطیلات پایان هفته، موجب شده است تا صبح اولین روز کاری هفته با خماری و کسالت کارکنان در سر کار همراه باشد. 
طبق بررسی جدیدی که برای بیمه خدمات درمانی انجام شد، از یک هزار کارمند و 250 کارفرما درباره نوشیدنی های الکلی و تاثیر آن بر کار تحقیق شد که نشان می دهد دست کم یک سوم کارمندان یک بار خماری صبحگاهی و چرت زدن پشت میز کار را تجربه کرده اند که از میان این عده 85 درصد دچار تاثیرات نامطلوب آن شده اند. 
اکنون افرادی که سعی دارند با این روند مقابله کنند می گویند شرکتها درباره اطلاع رسانی در زمینه آثار سوء و زیانبار مصرف نوشیدنی های الکلی به کارکنانشان اقدام موثری انجام نداده اند، اما کارفرمایان می گویند درباره ساعات کار تلف شده در اثر نوشیدنی های الکلی نگران هستند.
80 درصد کارفرمایان می گویند الکل دشمن شماره یک سلامت و کارآیی کارکنانشان است.

 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عکس روز
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com